آی تی کن
ارائه کلیه خدمات کامپیوتر صنعتی و اداری
خدمات مشاوره شبکه به سازمانها کمک میکند تا زیرساختهای شبکهای خود را بهینهسازی کنند، امنیت شبکه خود را افزایش دهند و از شبکهشان به طور موثرتری استفاده کنند. این خدمات شامل تحلیل وضعیت فعلی شبکه، ارائه راهکارهای بهبود، و پیادهسازی فناوریهای نوین است. شرکتهای مختلفی خدمات مشاوره شبکه ارائه میدهند.
در تماس با شید
تماس با ما
من از طریق کلیه پلت فرم های عمومی خارجی و داخلی با این شماره همراه در تمام روزهای هفته در خدمت شما هستم.
it.bashiri@gmail.com
یک خط برای ما بنویسید
همکاری در کنار شما ، باعث سرافرازی ما در گروه فنی مهندسی آی تی کن خواهد بود .
گروه فنی مهندسی آی تی کن (ITCAN)
گروه فنی مهندسی آی تی کن در سال 1385 باهمکاری تعدادی ازفارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر اصفهان تاسیس گردید وازآن زمان تابحال توانسته است به نحوموفقیت آمیزی درعرصه پروژه های انفورماتیک وفناوری اطلاعات و ارتباطات حضورپیداکند. ارایه راه حل های مبتنی بردانش روز، نیاز واقعی کارفرمایان وشرایط کشورایران باعث شده که این شرکت همواره نقش مشاوری دلسوزومورداعتمادکارفرمایان را ایفا نماید.
پشتیبانی اینترنتی (Help Desk)
گروه فنی مهندسی آی تی کن آماده عقد قرارداد ارائه پشتیبانی فنی و حل مشکلات کاربران در زمینه نرمافزار، سختافزار و شبکههای کامپیوتری می باشد. هدف اصلی هلپ دسک کاهش زمان خرابی خدمات و در دسترس بودن آنها به صورت مداوم است.
کارشناسان هلپ دسک با استفاده از دانش فنی خود، مشکلات کاربران را شناسایی و راه حلهای مناسب ارائه میدهند.
هلپ دسک به عنوان نقطه تماس اولیه برای کاربران در مواجهه با مشکلات فنی عمل میکند.
مشاوره کارشناسان آی تی کن
راهنمایی و مشاوره تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات به سازمانها و کسبوکارها شامل ارزیابی نیازهای فناوری اطلاعات، ارائه راهکارهای بهینهسازی، مدیریت پروژههای فناوری اطلاعات، و کمک به سازمانها برای استفاده مؤثرتر از فناوری در جهت دستیابی به اهداف تجاری است.
- ارائه راهکارهای فناوری اطلاعاتی برای بهبود عملکرد سازمان.
- کمک به سازمانها در برنامهریزی، اجرا و نظارت بر پروژههای فناوری اطلاعات.
- کمک به سازمانها برای تدوین استراتژیهای فناوری اطلاعات که با اهداف تجاری آنها همسو باشد.
حضور کارشناسان جهت اجرای پروژه
حضور کارشناس آی تی به معنی وجود یک متخصص در زمینه فناوری اطلاعات است که در یک سازمان یا شرکت به منظور مدیریت، پشتیبانی، و توسعه زیرساختها و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند.
این حضور میتواند به صورت حضوری در محل کار یا از راه دور (مثلاً از طریق پشتیبانی آنلاین) باشد.
کارشناس آی تی وظایف متنوعی از جمله نصب و نگهداری سختافزار و نرمافزار، عیبیابی و رفع مشکلات، مدیریت شبکه، امنیت اطلاعات، و ارائه آموزشهای مرتبط به کاربران را بر عهده دارد.

در خبرنامه ایمیلی عضو شوید
و ۵۰ % تخفیف برای اولین پروژه خود دریافت کنید.


